همانطور که در مقاله معرفی بزرگ ترین گلخانه های شهرستان محلات ذکر شد این شهرستان بزرگ ترین منطقه کشور از لحاظ سطح زیر کشت گل است. همین عامل باعث شده تا این شهرستان،لقب پایتخت گل و گیاه و یا هلند ایران را به خود اختصاص دهد .

مجموعه تولیدی گل و گیاه گلستان یاس  یکی از بزرگ ترین گلخانه های  شهرستان محلات  است که سالانه تعداد زیادی گل به صورت عمده تولید و عرضه می کند.

  • فروش عمده گل و گیاه آپارتمانی :

 

فروش گل و گیاهان آپارتمانی

مجموعه گل و گیاه گلستان یاس پس از شروع به فعالیت خود از سال 1389 نسبت به تولید انواع گل و گیاه  آپارتمانی به صورت انبوه اقدام کرد و در نهایت در کوتاه ترین زمان توانست نسبت به فروش عمده گل و گیاه آپارتمانی هم در بازار داخلی و هم در بازار خارجی موفق عمل کند.

این مجموعه همچنین با راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود در سال 1399 فروش عمده گل و گیاه  را به آسان ترین شکل ممکن در اختیار مشتریان قرار داد تا آن ها بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن لیست قیمت را مشاهده کرده و نسبت به خرید اقدام کنند.

همچنین پس از ثبت سفارش کارشناسان بخش فروش عمده گل و گیاه آپارتمانی  مجموعه گلستان یاس با شما تماس گرفته و در نهایت شما را با نحوه کار ارسال بار آشنا کرده و به هر گوه سوالی شما پاسخ می دهند.

شما می توانید از طریق لینک زیر نسبت به مشاهده لیست قیمت گل و گیاهان موجود در این مجموعه اقدام کنید.

قیمت گل عمده

در ادامه این مقاله شما را در جهت خرید عمده  گل و گیاه آپارتمانی و خرید گل فصلی راهنمایی می کنیم تا در نهایت  خریدی  آسان تر را برای شما به ارمغان آوریم.

  • خرید عمده گل و گیاه آپارتمانی:

خرید گل و گیاه آپارتمانی

مجموعه گلستان یاس با تولید انواع گیاهان آپارتمانی با بالاترین کیفیت موجود و قیمت مناسب شرایطی را فراهم آورده تا شما نسبت به خرید گل و گیاه  آپارتمانی به صورت عمده در شرایطی امن اقدام کنید .

در ادامه مزایا خرید عمده از این مجموعه رابرای شما شرح می دهیم.

اولین موضوعی که هر فرد در هنگام خرید به آن توجه میکند ،تضمین کیفیت محصول و سالم رسیدن آن است که در رابطه با خرید گل و گیاه این حساسیت دو چندان می شود،زیرا گل مرسوله ای به شدت فساد پذیر است،البته  که مجموعه تولیدی عمده گل و گیاه گلستان یاس این موضوع را به بهترین نحو حل نموده و ضمن تضمین بار و بازگشت وجه در صورت عدم رضایت،محصول را در سریعترین و بهترین شکل ممکن ارسال می کند تا خسارت وارده بر آن ها به صفر برسید.

نکته دوم که به اثبات برتری این مجموعه نسبت به سایر رقبا اشاره دارد این است که زمانی که شما اقدام به خرید عمده از این مجموعه می کنید ، محصولات شما در بهترین وضعیت به دست شما  خواهند رسید زیرا ارسال بار توسط  این مجموعه با استفاده از ماشین های مخصوص حمل گل صورت میگیرد که در داخل قسمت حمل بار این ماشین ها طبقاتی قرار داده شده تا گلدان های گل به صورت ایستاده در کنار یک دیگر قرار بگیرند و هیچگونه آسیبی به گیاهان وارد نشود .

همچنین از دیگر مزایا این مجموعه نسبت به سایر رقبا این است که شما می توانید با مشاورین ما در زمینه فروش عمده گل و گیاهان آپارتمانی در ارتباط باشید و در نهایت محصولاتی متناسب با شرایط جغرافیایی منطقه مسکونی خود تهیه کنید.

در صورت خرید عمده گل و گیاه آپارتمانی  از این مجموعه شما می توانید از پشتیبانی 24 ساعته در 7  روز هفته بهره ببرید ،این پشتیبانی شما را در زمینه پاسخ به هرگونه سوال و یا مشکل ایجاد شده راهنمایی می کند.

همچنین به دلیل حضور افراد متخصص در زمینه درمان آفات و بیمار های گیاهان،در صورتی که شما نسبت به خرید عمده گل و گیاه از این مجموعه اقدام کنید و پس از گذشت مدتی متوجه شوید که  گیاهان شما دچار بیماری شده اند  با  ارتباط با متخصصین این مجموعه می توانید نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنید،متخصصین این مجموعه با ارائه روش های درمان نوین شما را  در درمان گیاهان خریداری شدن از این مجموعه یاری می دهند .

  • خرید عمده گل و گیاه فصلی :

 

خرید گل فصلی

از دیگر مزایای که مجموعه تولیدی گل و گیاه گلستان یاس در اختیار مشتریان خود قرار داده تولید گل و گیاهان فصلی است . این مجموعه با به کارگیری روش های نوین اقدام به تولید انبوه گل و گیاه هر فصل با کیفیتی منحصر به فرد شما را در خریدی آسان و مطمئن یاری می کند. کیفیت گل و گیاه فصلی تولید شده در این مجموعه به قدری بالاست که در نهایت این مجموعه را به محبوبیت بالایی در میان خریداران عمده گل و گیاه عمده رسانده است.

همانطور که مستحضرید گل و گیاهان فصلی عمری به مراتب کمتر از گل و گیاه آپارتمانی دارند و همچنین خسارت وارده به این گیاهان در هنگام خرید عمده بالاتر است ،اما در صورتی که شما اقدام به  خرید عمده گل و گیاه فصلی از مجموعه تولیدی گل و گیاه گلستان یاس کنید،این مجموعه پیش از ارسال شرایط مطلوب برای ارسال این دسته از گیاهان فراهم می کند و سپس نسبت به ارسال آن ها اقدام می کند. همچنین در هنگام ارسال گیاهان را در ماشین های حمل مخصوص گیاهان قرار می دهند و دقت لازم را در ایجاد دمای و رطوبت مورد نیاز آن ها به کار می برند.

ماشین های حمل مورد استفاده برای گل و گیاهان فصلی به  گونه ای طراحی شده اند که طبقاتی در قسمت حمل بار آن  ها ایجاد شده تا گل و گیاهان را به صورت ایستاده در کنار یکدیگر قرار دهند و نکته بسیار مهم در طراحی این ماشین ها این است که از تهویه های مناسبی در آن ها  استفاده شده در نهایت  همه این عوامل با کیفیت و سالم ترین گیاهان را به دست شما می رساند. در صورت خرید عمده گل و گیاه فصلی خریدی مطمئن با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب را تجربه می کنید.

در آخر:

ما در این مقاله سعی کردیم تاضمن آشنایی شما عزیزان با انواع گل و گیاه فصلی ،شما را در جهت خرید آن ها به صورت عمده راهنمایی کنیم،امیدواریم که با مطالعه این مقاله بتوانید بهترین و مناسب ترین گل و گیاه مناسب با آب و هوای منطقه خود را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *