محلات، یکی از شهرستان های استان مرکزی محسوب می شود که در جنوب شرقی این استان واقع گردیده است.این شهرستان به عنوان بزرگ ترین منطقه کشور از لحاظ سطح زیر کشت گل است که از لحاظ تنوع تولید گل رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

برخی افراد از طریق فضای مجازی و برخی دیگر به صورت حضوری اقدام به خرید عمده گل و گیاه مد نظرشان از تولیدکنندگان گل و گیاه شهرستان محلات می کنند. این که از چه طریقی باید اقدام به خرید کنید به تولید کننده و شناخت شما از آن بستگی دارد. مسئله ی حائز اهمیت در این زمینه کسب اطلاعات کافی در مورد تولیدکنندگان مطرح در این شهرستان است. کسی که به صورت حرفه ای به خرید و فروش گل و گیاه می پردازد باید اطلاعات کافی در مورد گلخانه های محلات داشته و تولید کنندگان گل و گیاه محلات را نیز به خوبی بشناسد.

در این شهرستان تولید کنندگان بیشماری فعالیت می کنند در حالیکه تنها چند مجموعه از تولید کنندگان گل و گیاه محلات هستند که در کنار کیفیت و قیمت مناسب بسیار مشتری مدار هستند و وجدان کاری در اولویت آن ها قرار دارد. ما در این مقاله سعی کردیم با تحقیق و جست و جو بزرگترین و محبوب ترین تولید کنندگان گل محلات را جمع آوری کنیم؛ با مطالعه ی این مقاله علاوه بر آشنایی با این مجموعه ها، مشخصات دقیق آن ها را نیز مشاهده خواهید کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با بزرگان این عرصه شما را مطالعه ی این مقاله دعوت می کنیم.

مجموعه تولیدی گل و گیاه گلستان یاس

مجموعه تولیدی گل و گیاه گلستان یاس با مدیریت آقای مهدی غلامی، یکی از بزرگترین و در عین حال حرفه ای ترین گلخانه های شهرستان محلات است که فعالیت خود را به طور رسمی از سال ۱۳۸۹ در زمینه تولید و فروش انواع گل های زینتی و آپارتمانی، باغچه ای و انواع کاکتوس آغاز نموده که در نهایت امروزه به یکی از نام آور ترین مجموعه های تولیدی گل و گیاه کشور تبدیل شده است.

این مجموعه با به کارگیری روش های نوین در کاشت گیاه و نگهداری از آن ها در محیطی کاملا حرفه ای با کیفیت ترین محصولات را تولید می کند که در نهایت به برترین گلخانه های فروش عمده گل محلات تبدیل شده است.

تمامی مراحل کاشت، کوددهی و تغذیه، تعویض گلدان و بررسی آفات و بیماری های گیاهان تولید شده در این مجموعه توسط افراد متخصص در هر زمینه انجام شده که در نهایت به برتری محصولات این مجموعه نسبت به سایر رقبا می افزاید.
با توجه به کیفیت بالا و برخورد حرفه ای نیرو های مجموعه تولیدی گل و گیاه گلستان یاس، این گلخانه علاوه بر توزیع گل با بهترین و مطمئن ترین روش( روش طبقاتی) در سراسر کشور، طی چند سال اخیر اقدام به صادارات گل به کشور های همسایه کرده، که در این زمینه نیز بسیار موفق عمل کرده است.
ممکن است این سوال که ارسال به روش طبقاتی چگونه است در ذهن شما ایجاد شود، در ادامه ضمن پاسخ به این سوال، ارسال گل به این روش را نیز به طور کامل برای شما شرح می دهیم.

در ارسال گل به روش طبقاتی دیگر خبری از آسیب دیدن و یا شکسته شدن ساقه های گیاه حین جا به جایی نیست، زیرا برای انجام این کار ماشین مخصوصی در نظر گرفته شده که دارای طبقه بندی در قسمت حمل بار است.
وجود طبقات مذکور این امکان را در اختیار واحد توزیع مجموعه گل و گیاه گلستان یاس قرار داده تا به جای قرار دادن گلدان ها بر روی یکدیگر، آن ها را به طور ایستاده در طبقات گذاشته که با انجام این کار آسیب های احتمالی در حین جا به جایی به صفر می رسند.
همچنین با توجه به فساد پذیر بودن گل و گیاه، مجموعه گلستان یاس شرایط محیطی مطلوبی را برای گیاهان در حین ارسال فراهم کرده تا گیاهان به سالم ترین حالت ممکن به مقصد خود برسند.

نکته قابل ذکر دیگر که این مجموعه را با سایر رقبا متمایز می کند تضمین بار و بازگشت وجه در صورت عدم رضایت است، به این صورت که اگر سفارشات شما در طول مسیر دچار هر گونه آسیب و یا پوسیدگی شوند، گلستان یاس آن ها را تعویض کرده و گیاهان جدید و با کیفیت را جایگزین آن ها می کند، و در صورتی که بنا به دلایل فوق از همکاری با این مجموعه منصرف شده باشید تمام وجه شما را پس خواهند داد.
توجه داشته باشید که حداقل بار عمده برای خرید از این مجموعه یک وانت است، زیرا در این صورت ضمن کاهش هزینه های ارسال برای شما، سلامت گیاهان نیز تضمین خواهند شد.

گلستان یاس با شعار “کیفیت معرف ما خواهد بود ” از سال ۱۳۹۹ اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود کرده که در نهایت سهولت در سفارش را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

از جمله گیاهان موجود در این مجموعه می توان به انواع سانسوریا، پتوس، فیلدندرون، زاموفیلیا، شمعدانی، شفلرا، کاکتوس، فیکوس، داوودی، یاس رازقی و سایر گیاهان آپارتمانی و باغچه ای اشاره کرد که علاوه بر زیبایی، آرامش و کاهش بیماری های روانی را برای شما به ارمغان می آورند.

از دیگر محصولات موجود در این گلخانه می توان به انواع خاک، کود و سموم مورد نیاز برای گیاهان آپارتمانی و باعچه ای اشاره کرد.

تولیدی گل و گیاه گلستان یاس با در اختیار داشتن بیش از ۵ گلخانه در شهرستان محلات به طور انبوه نسبت به تکثیر هر گیاه اقدام می کند تا در صورت سفارش گیاهان به تعداد زیاد بتواند پاسخگوی شما عزیزان باشد.

از جمله کشور هایی که توسط مجموعه گلستان یاس صادرات گل و گیاه به آن ها انجام شده می توان به عراق، روسیه، ترکیه و ارمنستان اشاره کرد.

مجموعه تولیدی گل وگیاه گلستان یاس آماده همکاری با تمام مجموعه ها و ارگان ها بوده که با نازل ترین قیمت، بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد.

سالانه حدود ۱۵۰ میلیون شاخه گل از شهرستان محلات به سایر کشورها صادر می شود. در این بین درصد بالایی از صادرات توسط گلستان یاس صورت می گیرد. تمام کسانی که یک مرتبه تجربه ی همکاری با این مجموعه را داشته اند به دلیل رضایت از خدمات رسانی این مجموعه به مشتریان دائمی آن تبدیل شده اند.

شما می توانید از طریق راه های زیر نسبت به ایجاد ارتباط با این مجموعه اقدام کنید.

آدرس گلخانه محلات: شعبه مرکزی مجموعه تولیدی گل و گیاه گلستان یاس:
استان مرکزی، شهرستان محلات، خیابان آیت الله غفاری، بلوار دهکده گل، خیابان شمعدانی، مجموعه تولیدی گل و گیاه گلستان یاس.

6 نظر در “گلستان یاس یکی از بزرگترین گلخانه های شهرستان محلات

  1. علی گفت:

    مرسی مطلبتتون راضی کننده بود

  2. الهام گفت:

    سلام من از طریق محتوای شما تونستم با پیج گل و گیاه محلات آشنا بشم و گل های با کیفیت و به صرفه ای سفارش بدم مرسی گلستان یاس😍❤

  3. حمیده گفت:

    بی شک گلستان یاس یکی از بزرگترین گلخانه های محلات هست و کیفیت گیاهاشون واقعا بی نظیره ما از مشتری های قدیمیشون هستیم و از کیفیتشون بسیار راضی هستیم

  4. سعید گفت:

    گلستان یاس یکی از بزرگ ترین گلخانه های محلات هست ❤️😍

  5. سلاله گفت:

    سلام ممنونم ازتون. مطالبتون مفید بود
    مانا باشید

  6. مهدی گفت:

    بسیار عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *