گلخانه ی گلستان یاس

شهرستان محلات با در اختیار داشتن بیش از 700 واحد گلخانه ای با عنوان شهر گل ایران (هلند ایران ) بزرگ ترین تولید کننده انواع گل و گیاه زینتی در کشور است.

محلات بیشترین سطح زیرکشت و پرورش انواع گل و گیاه زینتی و فصلی را در داخل کشور دارد و به همین منظور توانسته علاوه بر بازار داخلی ،به صورت گسترده نسبت به صادرات گل و گیاه اقدام کند. با توجه به اینکه پرورش گل در این شهرستان از پیشینه دیرینه ای برخوردار است ،بنابراین فعالان در زمینه تولید گل و گیاه  می توانند با اطمیمنان خاطر نسبت به خرید گل و گیاه از گل کاران این شهرستان اقدام کنند .

در ادامه ضمن شرح موارد مهم در تهیه گل و گیاه به صورت عمده شما را در جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه راهنمایی می کنیم .

تولید کننده گل و گیاه :

 

همانگونه که در مطالب پیشتر به آن پرداختیم شهرستان محلات با داشتن حدود 900 هکتار اراضی زیر کشت،به عنوان شهر گل ایران مطرح شده است .

این شهرستان به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز تولید انواع گل و گیاه زینتی و فصلی در آسیا ،سالانه اقدام به تولید بیش از  126 میلیون واحد گل می کند که در نهایت بخش عمده ای از آن به کشور های همسایه صادر می شوند. لازم به ذکر است در این قطب تولید عظیم ،علاوه بر گل های آپارتمانی و زینتی ،فصلی و باغچه ای انواع گیاهان شاخه بریده مانند میخک،داوودی,لیسیانتوس،آنتوریوم و گونه هایی از گلایل  نیز تولید می شوند

نکته قابل توجه در رابطه با تولید کنندگان گل و گیاه، این است که با توجه به سابقه تولید گل و گیاه در این شهرستان (بیش از 70 سال) تمامی افراد فعال در این عرصه از تبحر و علم کافی برخوردار بوده که در نهایت با کیفیت ترین  محصولات را تولید کرده و در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

گلخانه ی گلستان یاس

فروش گل و گیاه عمده:

فروش گل و گیاه عمده در گذشته یکی از اصلی ترین  دغدغه های تمامی گلخانه دار های این شهرستان بود ، اما امروزه تمامی صاحبین این شغل می توانند با به کار گیری امکانات نسبت به فروش گل و گیاه عمده اقدام کنند.یکی از بهترین و در عین حال ساده ترین ابزارهایی که به شما در زمینه فروش عمده گل و گیاه یاری می رساند شبکات اجتماعی به ویژه اینستاگرام است .

از دیگر راه های فروش گل و گیاه که امروزه بسیار مورد استقبال واقع شده و می تواند روند فروش را سرعت ببخشد می توان به استفاده از سایت های چند زبانه فروشگاهی اشاره کرد.با در اختیار داشتن سایت فروشگاهی شما می توانید با تمامی مخاطبین خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کرده و نسبت فروش گل و گیاه آن هم به صورت عمده اقدام کنید . نکته قابل توجه در رابطه با فروش گل و گیاه به صورت عمده توسط گل کاران این شهرستان ،این است که بار خریداری شده شما در امن ترین حالت با به کار گیری روش های نوین ارسال می شود تا هر گونه خسارت احتمالی را به صفر برساند.

خرید گل و گیاه عمده :

خرید گل و گیاه عمده همیشه یکی از اصلی ترین دغدغه های گلخانه داران (افرادی که تولید کننده نیستند)  و گلفروشان بوده است،زیرا این افراد در ازای خرید محصول مبلغ بالایی را پرداخت کرده و سلامت گل های خریداری شده برای شان بسیار پر اهمیت است. گلخانه های موجود در شهرستان محلات ضمن تولید گل و گیاه هایی با کیفیت بی نظیر ،شرایطی را فراهم آورده اند تا شما با یک بار خرید گل و گیاه به صورت عمده از آن ها به یک مشتری دائمی و همیشگی تبدیل شوید .

خرید گل و گیاه عمده از تمامی مجموعه های تولید گل و گیاه در شهرستان محلات این امکان را در اختیار شما می گذارد تا متنوع ترین گیاهان  آپارتمانی و فصلی را با قیمتی استثنایی خریداری کنید. نکته حائز اهمیت در رابطه با خرید گل و گیاه به صورت عمده از گلخانه های این شهرستان این است که ،با خرید گل شرایط اقساطی و تضمین بازگشت وجه نیز در اختیار شما قرار می گیرد که در نهایت خرید امن تری را برای شما به ارمغان می آورد.

خرید گل محلات + آدرس گلخانه های شهرستان :

در صورتی که تصمیم به شروع ایجاد یک کسب و کار ،مرتبط با صنعت گل را دارید به شما توصیه می کنیم پیش از شروع به هر کاری با فردی متخصص در این زمینه گفت و گو و مشورت کنید .

در مطالب پیش تر به چگونگی خرید گل در محلات و معرفی بزرگ ترین گلخانه های این شهرستان پرداختیم،اکنون به بررسی برخی از مزایای خرید گل محلات و در نهایت آدرس گلخانه های این شهرستان می پردازیم.همانطور که مستحضرید،هر فرد در هنگام آغاز کسب و کار خود نیاز به محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب دارد ؛خرید گل از محلات این فرصت را در اختیار تازه کار ها قرار می دهد که سالم ترین و با کیفیت ترین گل و گیاهان آپارتمانی را با قیمتی نازل خریداری کرده و در نهایت با کمترین سرمایه بهترین گیاهان را تهیه کنند .

مزیت دوم که خرید گل محلات برای خریدان به همراه دارد ،این است که با توجه به سابقه کاری و تبحر گلخانه داران محلاتی ؛با خرید گل عمده از آن ها یک پشتیبان نیز  به طور همیشگی در کنار دسترس شما خواهد بود که در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید نسبت به برقراری ارتباط با آن ها اقدام کنید .در نهایت مهم ترین مزیتی که خرید گل محلات در اختیار شما قرار می دهد ، این است که بار شما در طول مسیر تضمین می شود که در صورت بروز هر گونه مشکل شما می توانید بار را مرجوع کرده و هزینه پرداختی به شما باز می گردد.

همانطور که در مقاله بزرگ ترین گلخانه های شهرستان محلات گفته شد ، مجموعه تولیدی گل و گیاه گلستان یاس یکی از برترین و بزرگ ترین گلخانه های این شهرستان است که با تنوع بی شمار گیاهان تولیدی خود توانسته در مدت زمان کوتاهی بازارهای داخلی و خارجی را از آن خود کند .

گلخانه ی گلستان یاس

 

این مجموعه تولیدی با به کار گیری روش های نوین  و همچنین در اختیار داشتن به روز ترین تجهیزات گلخانه ای نسبت به تولید با کیفیت ترین گل و گیاهان اقدام می کنند.در صورت خرید حضوری از این مجموعه بی همتا می توانید به آدرس مرکزی،محلات ،خیابان آیت الله غفاری ،بلوار دهکده گل ،خیابان شمعدانی ،مجموعه تولیدی گل و گیاه گلستان یاس مراجعه کنید. قابل ذکر است که آدرس برترین  گلخانه های این شهرستان به صورت جامع در مقاله بزرگ ترین گلخانه های شهرستان محلات قرار گرفته است.

قیمت فروش گل  عمده:

پس از بررسی و ارائه راه هایی برای خرید گل وگیاه به صورت عمده از گلخانه های این شهرستان ،اکنون زمان آن رسیده که مهم ترین عامل یعنی قیمت را مورد بررسی قرار دهیم . هنگامی که شما تصمیم  به خرید گل و گیاه عمده دارید ، قاعدتا اولین معیاری که بررسی آن می پردازید قیمت آن است.

قیمت فروش گل عمده در این شهرستان به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بیان مهم ترین آن ها می پردازیم :

کیفیت و مرغوبیت کالا یکی از اولین و مهم ترین عواملی است که نقش مهمی در قیمت فروش گل عمده دارد،البته  این به این معنا نیست که تولیدکنندگان گل و گیاه این شهرستان به سبب تولید با کیفیت ترین گل و گیاهان در سطح کشور قیمت بالایی به شما ارائه می دهند ، بلکه این افراد در ازای نازل ترین  قیمت سالم و شاداب ترین گیاهان را برای عرضه به بازار ارائه می دهند.

عامل دیگری که در تعیین قیمت فروش گل عمده نقش دارد،سایز گلدان و تعداد شاخه (بوته) آن است.هرچه سایز گلدان بزرگ تر باشید به مراتب تعداد بوته و سایز گیاه نیز افزایش میابدکه در نهایت با این افزایش اندازه شاهد افزایش قیمت نیز خواهید بود.

این عامل به طور کلی بر روی قیمت گل ها تاثیری ندارد ولی در لیست قیمت نهایی شما  تغییر ایجاد می کند.به بیان دیگر هر چه مسافت کوتاه تر باشید هزینه ارسال گل کمتر شده و هر چه مسافت طولانی تر باشد هزینه ارسال افزایش میابد .

همچنین نوع وسیله ای که با آن ارسال بار صورت می گیرد نیز در تعیین قیمت فروش گل عمده دخیل است،به طوری ارسال بار با استفاده از وانت ارزان تر از ارسال بار با استفاده از کامیون است.

این عامل نیزگاهی در قیمت گل و گیاه دخیل است،اصولا گیاهان آپارتمانی قیمت ثابت تری نسبت به گل و گیاه فصلی دارند البته که گاهی شاهد افزایش و یا کاهش قیمت در برخی گیاهان آپارتمانی بوده ایم ولی به طور کلی در گیاهان فصلی این اتفاق به مراتب بیشتر رخ می دهد.

تولید گل فصلی در گلخانه های شهرستان محلات:

 

همانگونه که از نام این دسته گیاهان مشخص است،شما تنها در فصول خاصی شاهد حضور این گیاهان در بازار خواهید بود. همچنین شرایط نگهداری این دسته از گیاهان از حساسایت بالاتری نسبت به گیاهان آپارتمانی برخوردار است .گل کاران این شهرستان با تولید گل فصلی با کیفیت شرایط خرید را برای  خریداران آسان تر کرده اند. در صورتی که تمایل به خرید گل فصلی از گلخانه های شهرستان محلات را دارید،به شما توصیه می شود که مقاله ما با عنوان خرید گل وگیاه فصلی و آپارتمانی از مجموعه تولیدی گل و گیاه گلستان یاس را مطالعه کنید .

در مقاله مذکور تمامی اطلاعات مورد نیاز از جمله لیست قیمت و عکس این گیاهان در اختیار شما قرار گرفته است که در نهایت خرید آسان تری را برای شما به ارمغان می آورد.

گلخانه ی گلستان یاس

 

قبل از خرید عمده گل و گیاه باید به چه نکاتی  دقت کنیم؟

خرید گل و گیاه به صورت عمده نیازمند تفکر ، زیرکی و رعایت برخی اصول است. در ادامه برخی از اصلی ترین اصولی که افراد حرفه ای برای به دست آوردن سود بیشتر در هنگام خرید گل محلات بکار می برند را برایتان جمع آوری کرده ایم تا در این مسیر زیبا و پرفراز و نشیب افتخار همراهی با شما عزیزان را داشته باشیم.

این اصطلاح مخصوص پرورش دهندگان گل و گیاه است. علفی نبودن بدین معناست که فرد تولید کننده، گیاه را در سایه و فضایی نامناسب پرورش داده و به صورت علفی رشد کرده است. این دسته از گیاهان زیبایی چندانی نداشته و به دنبال آن خریداری نیز نخواهند داشت پس با خرید آن ها تنها سرمایه ی خود را به باد خواهید داد.

اگر به دنبال سود کلان هستید یک پیشنهاد فوق العاده برای شما داریم. با خرید گیاهی با ریشه ی پر به طوری که از زیر گلدان قابل مشاهده باشد بهترین سود را کسب خواهید کرد. به عنوان مثال شما قصد دارید سانسوریا ابلق با سایز سطل 4 را خریداری کنید برای کسب سود بیشتر باید ریشه ی آن به حدی پر شده باشد که از زیر گلدان قابل مشاهده باشد تا بعد از خرید بلافاصله گلدان آن را با سایز بزرگتر تعویض نمایید و آن را با قیمت مناسب بفروشید.

این نکته در جذب مشتری تاثیری بسزایی دارد. زمانی که شما تنوع محصول بالایی داشته باشید فرد خریدار دیگر به سراغ سایر فروشگاه ها نمی رود و وقت خود را تلف نمی کند. گوناگونی محصولات یکی از  نکات اساسی در جذب مشتری است. سعی کنید در هنگام خرید عمده حتما این اصل را مد نظر قرار دهید.

گیاهان همیشه سبز که جایگاه شان مشخص است  همواره مخاطبان خود را دارند اما در زمینه ی  گل های فصلی برای کسب سود بیشتر باید مشتری خود را بشناسید و بر اساس سلیقه ی وی، محل زندگی گل و گیاه را تهیه کنید. به عنوان مثال نزدیک عید گل سنبل بیشترین متقاضیان را دارد و…  برای کسب اطلاعات کافی در این زمینه علاوه بر پرس و جو از افراد با تجربه به زیرکی نیاز دارید پس با برنامه ریزی پیش بروید.

یک خریدار خوب و حرفه ای همیشه قبل از خرید از سلامت محصول مد نظر خود اطمینان حاصل می کند. گل ها و گیاهان نه تنها از این موضوع مستثنی نیستند بلکه به حساسیت بیشتری نیز احتیاج دارند. نبابد هبچ حشره ، لکه یا پژمدگی در گیاهان مشاهده کنید.  اگر نسبت به تولید کننده  اطمینان کامل دارید که سخنی نمی ماند اما در صورتی که شناخت کافی ندارید بهتر است حضورا اقدام به خرید کنید.

در هنگام خرید باید تنوع قیمت بالایی داشته باشید تا مردم در سطوح مختلف مالی به راحتی گیاه مد نظرشان را تهیه کنند. برخی از تولید کنندگان با قیمت های غیر منصفانه گیاهان خود را به فروش می رسانند جهت پیشگیری از این اتفاقات حتما قبل از خرید از مکان های مختلف قیمت محصول را پرس و جو کنید. یکی از منصف ترین و معتبرترین تولیدکننده ی گل و گیاه، مجموعه ی گلستان یاس است که این جایگاه را در ازای تلاش های شبانه روزی به دست آورده است. این مجموعه علاوه بر  توجه به کیفیت، محصولات خود را به گونه ای قیمت گذاری کرده است که همواره رضایت مشتری را در پی داشته باشد.

اینکه فروشنده محصولات خریداری شده توسط شما را با چه وسیله ای و چه روشی ارسال می کند از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه  برترین روش ارسال، ارسال طبقاتی می باشد؛ زیرا این روش از آسیب های احتمالی در هنگام جابه جایی پیشگیری کرده و  بر خلاف ارسال معمولی که گل ها روی هم انباشته می شوند و احتمال شکستگی آن ها بالاست، گیاهان شما هیچ آسیبی نمی بینند.

همانطور که ذکر کردیم در ارسال طبقاتی  کامیون را تقسیم بندی کرده و گیاهان را به صورت عمودی در طبقات قرار می دهند. توصیه می کنیم قبل از خرید نهایی از اینکه محصولتان با چه طریقی ارسال می شود اطمینان حاصل کنید.

هر مجموعه ی معتبری باید این سه مورد را دارا باشد. این نکته که فروشنده توانایی پشتیبانی ، خدمات پس از فروش و بازگشت وجه را داشته باشد نشان دهنده ی اطمینان وی از کیفیت محصولات خود است.  با این سه مزیت در صورتی که بعد از تحویل سفارشات از آن ها ناراضی بودید می توانید به راحتی آن ها را بدون هیچ دردسری مرجوع کنید.

در آخر:

ما در مجموعه تولیدی گل و گیاه گلستان  یاس ضمن تولید و عرضه با کیفیت ترین محصولات به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستیم تا در صورت هر گونه مشکل در اولین فرصت نسبت به رفع آن اقدام کنیم .

شما می توانید از سراسر کشور نسبت به خرید عمده گل و گیاه از مجموعه ما اقدام کنید و از کیفیت و قیمت مناسب گیاهان ارسالی لذت ببرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *