نور مورد نیاز گل کاغذی:

 این گیاه برای رشد بهتر و با کیفیت تر و همچنین برای گلدهی به نور زیاد و حداقل ۵ الی ۶ ساعت خصوصاً نور مستقیم خورشید نیاز دارند بنابراین اگر در فضای بیرون و در معرض نور خورشید باشد کیفیت آن بهتر خواهد بود.

آبیاری مورد نیاز گل کاغذی:

 برای آبیاری حتما خاک گلدان باید خشک باشد آبیاری زیاد باعث پوسیدگی ریشه های این گیاه خواهد بود در فصل گرما هر سه روز و در فصل سرما با توجه به میزان خشکی خاک گلدان آبیاری صورت بگیرد.

کوددهی و تغذیه گل کاغذی:

 به دلیل ظرافت ریشه های این گیاه برای تقویت آنها باید از کودهای آهن به صورت مایع هستند استفاده کرد همچنین می توان از فسفر و کریستالون در فصل رشد استفاده کرد.

خاک مورد نیاز گل کاغذی:

 خاک مناسب برای نگهداری و کشت گیاه هر خاکی میتواند باشد اما بهتر است که حتماً زهکشی شده باشد بهترین خاک برای رشد تکیه و معمولاً پرلیت و پیت ماس کمپوست خاک گلدان و باغچه می باشد.

دمای نگهداری گل کاغذی:

 دمای بهینه برای نگهداری گیاه از 20 درجه تا 30 درجه سانتیگراد می تواند باشد، معمولاً دمای سرد و زیر صفر می تواند برای گیاه آسیب زا باشد.

رطوبت مورد نیاز گل کاغذی:

 برای نگهداری از گل کاغذی رطوبت محیط کفایت میکند و نیازی به رطوبت بالا نیست ولی چنانچه درصدد تامین رطوبت باشید میتوانید رطوبت 60 تا 70 درصد تامین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *